Studiebesök

Igår var min första lediga dag, och vad passa då bättre än att åka och jobba lite. Har nämligen vart på studiebesök på Lars och Marcus jobb Petterson & Duhr och hjälpt dem med ett par nya datauttag, bland annat till den nya stämpeldatorn. Eftersom jag inte jobbar åt nått företag så har jag tagit det jävligt lugnt och det tog hela gårdagen och nån timme idag. Det har vart ganska soft att glida runt där och se hur de har det. Ett jävligt skönt gäng verkar det i alla fall va som jobbar där. Tycker dock att Lars ska fixa lite fler Petterson & Duhr truckerkepsar, de är ju störtsköna även om den enda som finns är väldigt smutsig! :P

Idag ska jag för övrigt fixa nya däck till bilen så familjen kan ha den och köra runt i när jag är borta och samtidigt fixa nytt bakdäck till pappas motorcykel så den blir fitt for fight. 

I morgon blir det áv till Lund för att vara där över nästa helg och flumma lite med tjejerna på flyingekungsgård. Väl där nere ska jag också försöka införskaffa mej en bärbar dator så är det någon som har tips på bra eller dåliga datorer eller nån bra butik så får ni gärna skriva en kommentar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0