På prags flygplats

Har tio minuter på mej just nu så jag publiserar lite:

Nu sitter jag på prags flygplats och skriver lite i ett textdocument i hopp om att jag kan publicera detta senare. Det blev en lång resa upp utan någon vidare sömn och jag mötte upp en tjej som heter Therese innan incheckningen för att möta upp resten av gänget på andra sidan. Vi har nu en knapp timme kvar innan nästa flyg lyfter mot larnaca (Cypern). Alla tjejer verkar vara trevliga och härliga men vi har inte fått nån kontakt med den andra killen ännu men det kommer nog. just nu sitter vi och diskuterar kontraktet vi alla skrivit på och hepatit A, B :P. Ser fram imot att komma ner och redan i morgon ska jag få sjunga den första låten på scen och vill komma till hotellet så jag kan få lite sömn och vila upp mej. Har inte riktigt hunnit med att sakna någon än men sitter och tänker på allt folk hemma och undrar över vad de gör. Ett stort tack till Kim som körde hela natten för att jag skulle komma upp i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0