Onsdagen

Igår hade jag en relativt lugn dag då jag inte behövde öva in några danser med undantag från barndiscot och satt större delen av dagen med datorn i träningsllokalen och övade in låtar. Fick även in internett på den och lyckades snacka lite med Hanna på msn och det fick mej genast att må lite bättre. Vädret börjar bli lite varmare redan och även om det är svalt på kvällen när jag går och lägger mej så är det faktiskt lite varmt på morgonen när jag går och käkar frukost. Det är ett jättefint hotell jag är på och vi har även vart en runda på en strand och lirat lite vollyboll för att lära oss reglerna och hur vi ska hålla koll på poäng osv. det är långa träningsdar och vi slutar inte fören runt midnatt och även om jag inte är på scen idag så ska jag upp imorgon torsdag för att vara med i lite tävlingar och underhålla gästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0