Lund igen

Sent i tisdagskväll så tog jag bilen med nya sommardäck och åkte ner till lund för att tillbringa resten av veckan hos flickvännen. Fattar igentligen inte hur mycket jag gillar att köra bil sent på kvällen/natten. Dels är det inte så mycket trafik och dels så är det bara intelligenta förare (dvs ingen som beter sig som nybörjare) som är ute vid den tiden. Resan gick i alla fall bra och jag vara nere redan vid halv 12 precis lagom tills Hanna skulle lägga sig.

Större delen av onsdagen tillbringade vi sedan på Nova lund och område runt omkring. För den som inte vart i Lund innan jag kan förklara att Nova lund är ett köpcentrum med en massa olika butiker och på området runt omkring ligger det nästan lika många till. Hanna och Jackie gick runt i en massa butiker och jag tröttnade efter ett tag att hänga efter dem och tog mej en egen liten prommenad. På samma tid som de hittade typ 4 plagg hade jag lite senare köpt ett par nya shorts, en skjorta, två t-shirts, lite sockar och en ny bärbar dator av märke HP som jag för övrigt sitter och skriver på just nu. Riktigt nöjd med mitt köp faktiskt, var en tjej som ska med till cypern som heter Johanna som , även om hon kanske inte vet om de, övertalade mej till att köpa en dator innan jag åkte iväg.

Försökte för övrigt att rida igår igen. Men det går inte riktigt som jag vill, åker upp och ner som en jojjo i sadlen varje gång jag ska försöka trava, gick ifs lite bättre på slutet men jag blir mest sur när jag inte kan. Stort tack till Hanna som har i alla fall lite halvt tålamod med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0