Lunchrast

Har lite rast nu men har ändå fått uppgifter att göra, ska bland annat lära in en sång till uppträdandet ikväll.

Kim undrade lite över de andra så jag tänkte att jag skulle ta upp de. (vad som inte syns så fick jag springa ifrån för att fixa lite grejer efter två rader så vi har ganska mycket att göra) Alla är jättetrevliga och hjälper till när man behöver det och det börjar kännas som att man känner varandra lite mer nu. har fått bra kontakt med nästan alla svenskarna och större delen av de brittiska deltagarna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dem ännu men det kommer nog komma mer sen när man börjat jobba, även om det inte är samma folk på "jobbet" som här på träningslägret (visade sig föresten att det fortfarande finns en chans att man hamnar på Rhodos). De flesta är väldigt utåtgående och lättsamma men mer kan jag nog inte berätta om dem.

Som slutsats kan jag i alla fall säga att jag än så länge inte skulle vilja byta ut nån av deltagarna mot en ny främling :P.

Kommentarer
Postat av: syster (den bästa av dom ;P)

De låter ju skitkul, härligt att de går bra me alla dom andra oxå... du lät lite omotiverad i de fösta inläggen, men nu låter de bra igen!
Lite Tomt här hemma utan dej, men man börjar vänja sig nu :P, o Tina verkar inte ens märka att du e borta ;P Ha de bäst!

2008-04-25 @ 19:40:14
Postat av: bella/victor

vi hopps att du har de bra och de är trajet imon fast de missar ju du synd, hoppas du har tenutex med dig för flatlössen kliar som fan. puss puss

2008-04-25 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0