Lördagen 26 april

Ok då var det lördag morgon och även om jag var med och sjöng en låt på showen igår så anser jag kvällens show som den första. Gillade faktiskt kvällen igår då jag efter att jag vart på scen gick ner och fick ganska många komplimanger för mitt sång. är väldigt trött idag och saknar hanna jättemycket men det är väll bara att bita ihop. Har börjat tänka på att gruppen jag övar med kommer ju att splitras sen, känns ganska sorgligt och även om vi bara känt varandra i några dagar så känner i alla fall jag som att jag vart här 2-3 veckor redan. Har fått så många nya intryck. Känner mej även mer och mer självsäker i det vi ska göra för varje dag som går. Och på sportsaktiviteterna får jag nästan ingen övning alls för de tycker att jag redan klarar av de (men danserna envisas de fortfarande att jag ska lära mej men vi får se hur det går).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0