Jag har bestämt mej!

Nu har jag bestämt mej och jag har även diskuterat detta med TMC. Vi hade individuella snack idag och då tillkännagav jag att jag tänker åka hem. Jag fick jobbet efter träningsveckan men det här jobbet är inte riktigt vad jag väntade mej. Det är ett jättehärligt jobb och så men jag åkte ner främst för musiken och det är den jag är missnöjd med. showerna är inte så proffsiga som jag hade hoppats och jag känner att de inte kan ge mej det jag vill, det är musiken de satsar minst på, och jag vill inte vara ifrån Hanna så länge om jag inte känner mej helt nöjd. får helt enkelt försöka fixa nått med musik hemma och då kan jag fixa det vid sidan av ett elektikerjobb kanske?! Har i alla fall bestämt mej. Thomas på TMC tyckte att jag skulle försöka ge mej av från detta hotellet så snart som möjligt och jag tror att jag ska ta en runda till ayia napa i några dagar innan jag ger mej av hemmåt igen.

Kan ju tyckas vara lite tråkigt att åka hem men det kändes helt enkelt inte rätt. Ångrar dock inte att jag åkte hit då jag har haft riktigt skoj och fått uppleva nått nytt som verkligen har gett mej något. Hoppas man kan hålla kontakten med några man träffat här i alla fall.

Kommentarer
Postat av: jag du vet:P

älskling jag är rädd. kan du inte komma in på datorn snart igen så vi kan prata... är det här verkligen rätt bestult? jag älskar dig mest

2008-04-28 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0