hallelujha

Sitter just nu i skandinaviska kyrkan i ayia napa där jag har fått lite hjälp med bagageförvaring över några timmar och blivit rekommenderad ett hotell så jag har allt fixat nu i stort sätt innan jag ska resa hem. Fått låna deras internett gratis och de har gett oss vofflor och festis. allt ler mot mej just nu och det känns som att jag verkligen kommer komma ihåg denna tiden av livet. Saknar ifs Hanna mycket och vill att hon ska vara med. Vi ska vara med och sjunga salmer på torsdag och de har till och med en gitarr som jag fått låna lite.

Nu ska jag bege mej till hotellet kropolis eller vad det hette och stanna där några dagar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns tryggt att du har någonstans att bo och att de på kyrkan hjälper dej. Hoppas du får några roliga dagar innan du reser. Sedan är du välkommen hem, hör av dig om när,var,hur. Kram mamma

2008-04-29 @ 15:25:51
Postat av: Snygg-Kim

När fan blir gammal så bli han religös också!...haha
när men det är ju skönt att du har någon där nere som har lite koll och kan hjälpa dej...nu slipper jag ju åka ner och vägvisa dej...jag var ju beredd med väskan i handen:)
nu får du fan se till att kommma hem då börja kkännas lite tomt!pusspuss

2008-04-29 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0