Gött att få kunna sitta på nätet lite

Utnyttjar varje ledig stund just nu till internet känns det som. Har lite rast nu innan jag vid 20 ikväll ska ha hand om ljudet för barn discot och sedan delta i kvällens show. Skillnaden mellan nu och förra gången är att jag ser fram imot att vara med. Hade verkligen ingen lust förra gången, ser till och med fram imot sång och dansuppträdandet jag ska göra i morgon och i övermorgon. skulle igentligen bara vara med i övermorgon men får hoppa in extra imon. Idag har det vart riktigt varmt och vi har fått lira lite vattenvollyboll men de säger att det kommer bli riktigt värmt i helgen så jag få se hur bra jag klarar av de, med det är ingen större fara än så länge. Lämna gärna kommentarer så jag kännar att det är någon som läser och ni får gärna ställa frågor om ni undrar över nått eller känner att jag lämnar nått ute.

Kommentarer
Postat av: kim

det verkar som ni har kul iallafall!
men jävligt fullt upp!!!
hur funkar det med dom andra?? det har du inte skrivit om ännu! puss

2008-04-24 @ 19:25:49
Postat av: Lars

Hej Magnus
Kul att läsa din blogg!!
Hoppas att du har skitskoj:))
Ha det;)

2008-04-24 @ 21:30:28
Postat av: Cissi Östlund:)

Hej magnus:) det verkar som att ni har det jättebra i Cypern iaf:D
Ska dit på höstlovet, är du kvar då så kanske vi ses:)! ha det fint och sakna inte Hanna för mkt:D kram

2008-04-25 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0