Cause i'm leaving on a jetplane...

Vet att jag inte har skrivit på ett tag nu men ska försöka bättra på skrivandet med det kommer nog att dröja en vecka till pga allt material vi måste öva in.

Nu är det bara några timmar kvar tills planet lyfter. 08:00 går det från Arlanda flygplats mot Prag för planbyte och sedan vidare mot Larnaca (Cypern) där jag landar 15:45 om jag inte minns fel. Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan ge mej iväg. Kim kommer köra mej upp till Arlanda och vi ska försöka komma hemifrån vid ca 24:00 och ta god tid på oss. Som resesällskap har vi med oss Kims flickvänn Natalie, dels för att hon är trevlig men även för att han inte ska behöva sitta själv hem (ville ha med Hanna också men hon kunde inte :S). Börja känna av nerverna nu, har sagt hej då till en massa folk men det var jävligt svårt att säga hej då till HANNA (svårast)!

Första veckan där nere kommer jag att tillbringa på The Atlantica Oasis Hotel i Limassol för dem som känner till cypern :P och där kommer vi att träna in showerna och annat som vi måste kunna för att klara av jobbet. Jag antar för övrigt att alla som läser min blogg vet vad jag är ute på. Efter träningsveckan så kommer vi få åka till "våra" hotell för att jobba där resten av tiden.

Detta får bli allt för denna gången men vi hörs snart igen. Lämna gärna kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Hanna banana;)<3

Snälla, stanna:) det är min kommentar kombinert med att jag hoppas att du får det så kul att det är värt det:) Glöm aldrig att jag älskar dig iaf

2008-04-20 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0