Sunday, bloody...hmm, nja ganska bra söndag.

Så grymt roligt. läste på Facebook statusar innan idag och i stort sätt alla låg i soffan eller skulle precis lägga sig där. alla utom Kristian, han skulle ut och springa. Och då kanske man tänkter, det där var väl för faan inte så roligt. nä men då har man inte haft samma busschaufför som jag hade idag. Snackar om att Oslo är Norges största byggplats, att tullarna ska smekas medhårs, drar extravarv i rondellen precis innan bussterminalen bara för att kunna göra en sightsing faktasumering osv osv. Duktig busschaufför och riktigt rolig inofficiell komiker! HAHA!

Träffade även Anna Lindow på tåget idag. var grymt länge sedan vi snackade (om man inte räknar snabba kommentarer på bolaget i sommras). Och det var väldigt trevligt. Även om inte hon vet om det så hjälpte hon mej att göra nya planer för framtiden då jag igår kväll kom på att jag har gjort många av mina barndoms drömmar. Har några kvar med minst hälften av dem har redan fasta datum och bokade biljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0